2010. december 29., szerda

Hosszú idő telt el, hogy nem írtam, tudom. Általában amikor volt miről írjak, akkor nem volt időm, ha pedig volt időm, akkor épp nem voltam indittatva, hogy írjak. A jó időbeosztást még meg kell harcoljam. Szeretnék a jövő évtől rendszeresen írni, remélem fog is sikerűlni. Még mindig a karácsonyi légáció fáradságát pihenem ki. Még nem igazán tudtam kialudni magam, de azt tapasztalhattam, hogy az Úr munkájában érdemes elfáradni. Az Úr sokszorosan meg áldotta számomra ezeket az alkalmakat, amit ott tölthettem a baróti körzetben. Félve mentem el, talán nem is voltam felkészülve igazán. Igazából nem is tudtam mire számíthatok. Teljesen az Úr kezébe tettem le ezeket a szolgálatokat, mondtam: "Uram, én nem vagyok képes ... adjad a Te Lelkednek erejét... ". Isten meg áldotta a szolgálatokat, nem értem, hanem az Úr Jézusért és a halgatókért. Dicsőség az Urnak! Jó tudni azt, hogy mi csak eszközök vagyunk, Isten az aki a munkát végzi.

3 megjegyzés:

  1. Hala az Urnak!Boldog , aldott Uj Evet!

    VálaszTörlés
  2. Veled örvendünk! Csak így tovább! Erőt és kitartást!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Én is boldog Új Évet kívánok az Úr Jézusban!

    VálaszTörlés